O nymburskou tlapku 2011

24.11.2009 00:28

Dne 19.6.2011 jsem se účastnila neoficiálních dogdancingových závodů v Nymburce pod názvem" O nymburskou tlapku".V porotě byly jako v minulých ročnících Alena Smolíková,Daniela Šišková a Jana Malinská.Soutěžila jsem v kategorii nováčci a líbily  se mi zde všichni soutěžící.Po osmi krásných výkonech jsem šla na plac já.Nevěda jsem co mám dělat protože to byly moje úplně první závody a dogdancingu jsem se věnovala jenom dva týdny.No a pak mi pustili hudbu a bernyse v tu chvíli napadlo že prostě uteče.Pak jsem si ho tedy přivolala a "nějak" jsem to odcvičila.A při poslením cviku jsem už byla ráda že to je konec.

No a pak ještě kategorie začátečníků kde jse mě nejvíc líbila Martina Komínová s Bastym,kteří měli moc krásnou sestavu a Basty cviky prováděl rychle a s radostí.Potom už jenom vyhlášení a jít si vyzvednout 17.místo (poslední) z čehoš jsem byla docela zklamaná .No ale pak jsem zase byla nachvíli ráda že kategorii začátečníků vyhrála Martina Komínová s Bastíkem kterým jsem to moc a moc přála.Stupně vítězů kategorie začátečníků

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode