Soutěž v tanci se psem Blansko

24.11.2009 00:57

V sobotu 23.7. jsme jeli na závody dogdancingu do Blanska.Na místě jsem byly o dvě hodiny dřív takže jsme tam celou dobu přešlapovali venku kolem cvičáku.A za dlouhou dobu nás pustili dovnitř.O přejímce to bylo dobré dostala jsem desky na kterých byly fotky různých psů a v nich byla startovní listina a časopis psí kusy.Nestačila jsem se divit když jsem zjistila že půlku lidí tady znám ipřesto že to bylo přes celou republiku daleko.No a pak už tedy soutěž.Jako první vystupovala borderka která hned se zazněním hudby přeskočila pásku a utekla ,což teda Bernysovi moc dobrý předpoklad pro start nebylo.Pak jsem šla na řadu já a berny se zazněním hudby udělal to samé.Ale vyzkoušela jsem to znovu a pak už to zacvičil docela dobře.Takže umístění-skončila jsem na 15 místě z 20.což je pro mě opravdu úspěch a Bernydostal za odměnu(za útěk)-6 sáčků ganulek,pak nějaký letáčky o psím krmivu a já jsem dostala secvakovačku na papíry ve tvaru psí tlapky a mojí PRVNÍ MEDAILI !!!Byla sice z keramikyale byl na ní originální znak Dogdancing Cvičáku V Blansku.Tak jsem byla spokojená zase popolezla o dvě místa dopředu.

Druhé místo-Soutěž v Tanci se psem Blansko

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode